+420 566 466 176

(Po–Pá 7:00–15:30)

objednavky@mrakyhracek.cz

Doporučujeme přikoupit

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Hra na profese

SCIENCE - Planety a komety

Kód zboží: 71013037

Tento produkt je dlouhodobě vyprodaný.

Alternativní produkty z kategorie Vědec:

Popis produktu

Tato vědecká sada SCIENCE – Planety a komety vám vezme na fascinující cestu vesmírem. Zkoumejte komety, sluneční soustavu nebo i fáze Měsíce! Sada obsahuje 3D model Slunce, 3D model Země, 3D model Měsíce, otočné čepy, upevňovací kroužek, disk s planetami sluneční soustavy, dráha komety. Ilustrovaný manuál povede vaše dítě krok za krokem, takže si může hrát naprosto bezpečně. Sada pomáhá rozvíjet manuální dovednost a kreativitu.

• rozměr balení: 21 x 15 x 5,6 cm
  • váha: 0,16 kg
  • věk: 7+

Parametry

CLEMENTONI

CLEMENTONI přináší nové impulsy do dětské hry. V nabídce najdete hračky pro vaše nejmenší, kreativní hračky, stavebnice i hry na profese. Spousta kreativní a kvalitní zábavy, které pomůže dětem rozvíjet jejich schopnosti si najde místo i ve vaší rodině. Kterou hračku vyberete vy?

Zobrazit produkty od CLEMENTONI

Hodnocení zákazníků

hodnocení

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.

Informace k získávání recenzí

Produkt se nachází v kategoriích

Máte mraky otázek?

Rádi vám na ně odpovíme. Napište nám, nebo zavolejte.